Meik Nielsen

Verificeret ejer

@milton1995 · Medlem siden april 2026

1
anmeldelse
0
spørgsmål
1
bil

Meiks bil

Anmeldelser

  • 5.0·5. apr. 2026·Verificeret ejer
    Tesla Model 3 · 2021–2023

    Tesla model 3

    Jeg købte min Tesla model 3 standard range plus fra 2022 af i december 2025. Jeg har nu kørt i den i et par måneder nu, og kan kun sige at jeg er super glad for den. Den udfylder rigtig mange ting såsom, at køre billigt 😍 men den har så mange andre glæder! Den har god komfort, god plads i bilen og så ser den så stilren ud invendig og udvendig. Stilen er meget simpelt, men gennemført, især panorama glas inde i bilens loft. Den er behagelig at køre i og let på vejene, optrækket er sjovt hvis man er til hurtig acceleration. Jeg er vild med den!